vineri, 14 ianuarie 2011

Jule!

Salut!astazi Henry ne-a vorbit despre Jule!Intai as vrea sa va arat cine e acesta,asa ca uitati o imagine cu el:
Acum ca stiti cine e uitati ce intrebari i-au fost puse:

Henry:Ai vreun dragon?
Jule:Da, am 2 dragoni - Skittles si Primavera. Skittler e roz si Primavera este dragonul special de la Paste, verde deschis.

Henry:Cum arata casa ta din Pandanda?
Jule:Acum, casa mea arata ca o discoteca. Am pe jos podea de luna, pereti cu galaxii si in mijloc am un ring de dans animat.

Henry:Care sunt hainele tale preferate?
Jule:Imi place costumul de Elf cu papucei verzi dar, cum Craciunul a trecut, ma intorc la vechea uniforma galbena de moderatori.

Henry:Care e culoarea ta preferata?
Jule: Rosu.

Henry:Care e joculetul tau favorit din Pandanda?
Jule:Dragon's treasure. Ma joc chiar si cateva ore!

Henry:Care vanatoare iti place mai mult: De iepuri sau de fantome?
Jule: Iepurii pentru ca ei nu te ingheata. Brrr!

Henry:Care a fost festivalul tau preferat?
Jule:Harvest Festival cu toate culorile frumoase de toamna.

Henry:Care e Questul tau favorit?
Jule:Nu imi amintesc exact numele dar Questul cu dragonii pierduti a fost foarte distractiv!

Henry:Care e camera ta favorita in Pandanda?
Jule:Farmer Ned's Barn. E amuzant sa te duci sus si sa dansezi. In plus, gainile acelea ma fac sa rad!

Henry:Care e cel mai minunat lucru atunci cand esti moderator?
Jule:Ca poti intalni pandas din toata lumea.

Henry:Care e cel mai dificil lucru cand esti moderator?
Jule:Nu poti raspunde tuturor intrebarile. O multime de pandas si doar eu!

Henry:Ce faci cand nu moderezi?
Jule:Citesc. Iubesc cartile!

Henry:Ce te face sa zambesti in Pandanda?
Jule:Pandas care sunt buni cu toti. Iar cei care folosesc Bunny Potion cand prind iepuri. Mereu incerc sa ii prind!

Henry:Ai ceva sa le transmiti jucatorilor din Pandanda?
Jule:Distrati-va, fiti draguti, distrati-va, respectati-i pe fiecare in parte, distrati-va, mentineti-va parola privata si... umm.. distrati-va!

Reguli Chat

Reguli Chat

Translate: