sâmbătă, 14 mai 2011

Despre Jinxey.

Neatza :3
Henry a postat un reportaj despre Jinxey.
Deci să vedem reportajul tradus dar mai întâi cum arată Jinxey :


Interviul:

"...: Ai vreun dragon?
Jinxey : Am trei dragoni acum. Ei sunt : Lady ( de culoare negru ), Rexy ( gri ) şi Aly ( albastru ). Sunt numiţi după căinii Ciobăneşti Germani care îi cunosc în realitate.

...: Cum arată Treehouse-ul tău?
Jinxey : Am folosit mobilier nou pentru a creea o casă pe plajă distractivă pentru prietenii mei, dragonii. Este foarte relaxant acolo.

...: Care e îmbrăcămintea ta preferată?
Jinxey : Armurile şi hainele pentru doamne de la Questy sunt foarte minunate ! (Şi se potrivesc de minune cu dragonii !)

...: Care este culoarea ta preferată?
Jinxey : Albastru .. de orice nuanţă.

...: Care MiniGame îţi place?
Jinxey : Dragon's Revenge.

...: Ce-ţi place să prinzi mai mult ? Iepuraşi sau Fantome?
Jinxey : Mai degrabă aş prefera să prind iepuraşi aşa aş putea avea câţiva ca ai mei. (Ai mei ! Ai mei ! Ai mei !)

...: Care a fost festivalul tău preferat?
Jinxey : Winter Festival a fost aşa de distractiv, în special deoarece am avut noua poţiunie care te face om de zăpadă.

...: Care este Quest-ul tău preferat?

Jinxey : Nu am un Quest favorit, îmi plac toate ! Este întotdeauna atât de distractiv când apar în fiecare zi questuri pentru a le completa în acea zi şi apoi să aştepţi pentru ziua de mâine pentru a apariţia altor questuri distractive !

...: Care este locaţia ta preferată din Pandanda?
Jinxey : Purple Door este unul din cele mai tari locuri şi este foarte distractiv de a-ţi aduna prietenii acolo pentru o petrecere de dans.

...: Care este cel mai bun lucru când eşti Moderator?
Jinxey : A fi capabilă să-mi petrec timpul cu jucători din toată lumea ! Sunteţi cu toţi tari !

...: Care e cel mai greu lucru când eşti Moderator?
Jinxey : Văzând jucătorii noi umblând pentru a cere ajutor altor jucători şi ei să  înceapă să fie ignoraţi. Mi se frânge inima.

...: Ce faci când nu eşti Moderator?
Jinxey : Merg să completez questuri sau joc Dragon's Revenge, când nu sunt ocupată offline îmi fac treburile mele.

...: Ce te face sa zâmbesti în Pandanda?
Jinxey : Să văd jucătorii că se distrează şi îşi fac prieteni noi, în special când include şi jucătorii noi distându-se cu experimentaţii jucători.

...: Mai ai ceva să transmiţi pentru Pandanda Land?
Jinxey : Vă rog, vă rog, vă rog nu mai credeţi pe ceilalţi când vă spun că pot să vă dea membru Elite ca să le da-ţi parola voastră. Am avut foarte mulţi jucători care s-au plâns legat de asta. Riscaţi să vi se fure contul, hainele voastre şi mobilierul să fie şterse, sau să aveţi contul banat din cauză a ce rău fac pe el în timp ce sunt online. Vorba aceea : Este mai bine să rămâi în siguranţă decât să regreţi. "

- Jinxsey the Moderator

Cam acesta este interviul .. Ne mai vedem :3 

~Alexxa~ ;3

Reguli Chat

Reguli Chat

Translate: